Fit op 4:

Trek je hardloopschoenen aan, doe je oordopjes in en ren je kwiek op klassiek! Leer met het Fit op 4-trainingsschema hardlopen op klassieke muziek. ? Hardlopen is heerlijk. Klassieke muziek is heerlijk. Wat nou als je het kan combineren? Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Samen met je running coach Ab Nieuwdorp ga je aan de slag met het Fit op 4-trainingsschema. Loop drie keer per week een lekker rondje en hou het einddoel in zicht: over negen weken 30 minuten non-stop hardlopen! Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Podcast afleveringen

Fit op 4 - Week 9: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 27: 30 minuten hardlopen. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 9: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 26: 10 min. hardlopen / 1 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 9: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 25: 20 min. hardlopen / 5 min. wandelen / 15 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 35 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 8: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 24: 20 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 8: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 23: 15 min. hardlopen / 4 min. wandelen / 15 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 8: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 22: 15 min. hardlopen / 4 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 25 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 7: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 21: 10 min. hardlopen / 2 min. wandelen / 10 min. hardlopen / 2 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 7: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 20: 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 7: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 19: 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 5 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 25 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 6: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 18: 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 6: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 17: 10 min. hardlopen / 4 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 6: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 16: 1om en om 8x 2 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 24 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 5: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 15: 15 minuten hardlopen. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 5: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 14: om en om 2x 1 min. wandelen / 8 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 16 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 5: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 13: om en om 8x 3 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 24 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 4: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 12: om en om 3x 1 min. wandelen / 5 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 15 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 4: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 11: om en om 6x 2 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 18 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 4: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 10: om en om 2x 3 min. wandelen / 6 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 3: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 9: om en om 10x 1 min. wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten. FIT OP 4: Met fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 3: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 8: oom en om 4x 2 min. wandelen / 4 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 16 minuten. FIT OP 4: Met fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 3: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 7: om en om 5x 1 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 15 minuten. FIT OP 4: Met fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 2: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 6: om en om 5x 2 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 15 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waar op je loopt.

Fit op 4 - Week 2: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 5: om en om 8x 2 min. wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 16 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waar op je loopt.

Fit op 4 - Week 2: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 4: om en om 4x 3 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waar op je loopt.

Fit op 4 - Week 1: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 3: om en om 6x 1 min.wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 1: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 2: om en om 6x 2 min. wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 1: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 1: om en om 10x 1 min. wandelen / 1 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 10 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

App de studio