Meer NPO

De Klassieken Elke werkdag van 9 tot 12

Fit op 4:

Trek je hardloopschoenen aan, doe je oordopjes in en ren je kwiek op klassiek! Leer met het Fit op 4-trainingsschema hardlopen op klassieke muziek. ? Hardlopen is heerlijk. Klassieke muziek is heerlijk. Wat nou als je het kan combineren? Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Samen met je running coach Ab Nieuwdorp ga je aan de slag met het Fit op 4-trainingsschema. Loop drie keer per week een lekker rondje en hou het einddoel in zicht: over negen weken 30 minuten non-stop hardlopen! Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Podcast afleveringen

Fit op 4 - Week 9: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 27: 30 minuten hardlopen. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 9: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 26: 10 min. hardlopen / 1 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 9: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 25: 20 min. hardlopen / 5 min. wandelen / 15 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 35 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 8: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 24: 20 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 8: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 23: 15 min. hardlopen / 4 min. wandelen / 15 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 8: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 22: 15 min. hardlopen / 4 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 25 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 7: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 21: 10 min. hardlopen / 2 min. wandelen / 10 min. hardlopen / 2 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 7: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 20: 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 30 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 7: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 19: 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 5 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 25 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 6: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 18: 10 min. hardlopen / 3 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 6: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 17: 10 min. hardlopen / 4 min. wandelen / 10 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 6: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 16: 1om en om 8x 2 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 24 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 5: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 15: 15 minuten hardlopen. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 5: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 14: om en om 2x 1 min. wandelen / 8 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 16 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 5: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 13: om en om 8x 3 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 24 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 4: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 12: om en om 3x 1 min. wandelen / 5 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 15 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 4: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 11: om en om 6x 2 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 18 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 4: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 10: om en om 2x 3 min. wandelen / 6 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 3: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 9: om en om 10x 1 min. wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 20 minuten. FIT OP 4: Met fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 3: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 8: oom en om 4x 2 min. wandelen / 4 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 16 minuten. FIT OP 4: Met fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 3: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 7: om en om 5x 1 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 15 minuten. FIT OP 4: Met fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 2: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 6: om en om 5x 2 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 15 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waar op je loopt.

Fit op 4 - Week 2: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 5: om en om 8x 2 min. wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 16 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waar op je loopt.

Fit op 4 - Week 2: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 4: om en om 4x 3 min. wandelen / 3 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waar op je loopt.

Fit op 4 - Week 1: dag 3

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 3: om en om 6x 1 min.wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 1: dag 2

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 2: om en om 6x 2 min. wandelen / 2 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 12 minuten FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

Fit op 4 - Week 1: dag 1

LET OP: Begin elke training met 5 minuten wandelen als warming-up. Het trainingsprogramma voor dag 1: om en om 10x 1 min. wandelen / 1 min. hardlopen > totaal aan hardlopen: 10 minuten. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt.

App de studio

Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement